Hvordan koronaviruset berører deg som Medi3 kunde

Hvordan koronaviruset berører deg som Medi3 kunde

 
Vi opprettholder alle våre medisinske tilbud. Medi3 har strenge forholdsregler og godkjente smitteverntiltak for å unngå spredning av koronaviruset slik at vi beskytter deg og alle våre pasienter og medarbeidere i tråd med krav og anbefalinger fra Helsedirektoratet og Folkehelseinstituttet.


Korona-pandemien Covid-19 krever at alle må forhindre at smitten sprer seg. Medi3 gjør tiltak for å beskytte deg som pasient og alle våre medarbeidere i tråd med anbefalinger fra Folkehelseinstituttet.

Medi3 opprettholder alle sine medisinske tilbud. Vi har strenge forholdsregler og godkjente smitteverntiltak for å unngå spredning av koronaviruset og beskytter deg og alle våre pasienter og medarbeidere i tråd med anbefalinger fra Folkehelseinstituttet.

Når du kommer til oss vil du bli stilt et sett spørsmål:
- Er du forkjølet eller har følgende symptomer: Tungpustet / kortpustet, hoste, oppspytt med farge, sår hals, feber
- Er du i karantene? (nærkontakt med smittet person eller vært i utlandet siste 10 dager) 
- Har du vært i kontakt med noen som er bekreftet smittet eller har mistanke om slik smitte?


Om du svarer nei på alle disse spørsmålene kan konsultasjonen gjennomføres.

Om svaret er ja på ett eller flere av spørsmålene, skal du ikke møte opp til timen, men kontakte oss på telefon Medi3 Ålesund 70 11 70 00 Medi3 Ulsteinvik 70 11 72 90. Du blir da stilt et sett spørsmål som vil avklare videre forløp.

 

Har du generelle spørsmål om koronasmitte finner du til en hver tid oppdatert informasjon fra Folkehelseinstituttet her fhi.no >

 

Ta godt vare på deg selv og dine nærmeste. Det er viktig å følge de retningslinjene myndighetene kommer med. Vi står sammen i en felles dugnad!